מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ה 10.08.2015

בעיצומו של הקעמפ: בר-מצווה לבן השליח בשוויץ ● תיעוד

יום ראשון בקעמפ גן-ישראל אה"ק: בארוחת הצהריים חוגגים החיילים עם חברם החייל הת' משה וישצקי, שליח הרבי לעיר באזל שבשוויץ, את חגיגת הבר מצווה בפארברעיינגען חסידי ומיוחד שהכינו מפקדיו  בר-מצווה לבן השליח בשוויץ
בעיצומו של הקעמפ: בר-מצווה לבן השליח בשוויץ ● תיעוד
לקראת סיום שבועיים עמוסים בקעמפ גן ישראל, בהם מקפידים החיילים ללמוד שעתיים תמימות בכל יום, מחוברת הלימודים המושקעת בצורה חווייתית ומהנה, הגיעו היום החיילים אל קו הגמר, כשבמהלך היום משננים החיילים את חומר הלימודים ואחר הצהריים משתתפים הם במשחק לימודים מאתגר "משחק ההשקעות", כאשר במשחק זה השקיעו החיילים את הנקודות שצברו במהלך הלימודים.

בארוחת הצהריים חוגגים החיילים עם חברם החייל הת' משה שי' וישצקי, שליח הרבי לעיר באזל שבשוויץ, את חגיגת הבר מצווה בפארברעיינגען חסידי ומיוחד שהכינו מפקדיו. במהלך ההתוועדות נאם והתוועד עם החיילים הרב אלחנן שי' רייצעס משפיע בקעמפ, ובסיומה רקדו החיילים בשמחה עם חתן הבר מצווה.

"חסידי וחווייתי" זהו שילוב שעומד ביסודו של קעמפ גן ישראל, ומתבטא היטב בתכנית "וואס ווען וואו" - משחק השאלות של גן ישראל. המשחק, שמתנהל כתחרות בין הסיירות, מציג בפני החיילים שאלות של ידע חסידי באמצעי מולטימדיה מגוונים. קריאות ההתפעלות הסוחפות את האולם כשנציג אחת הסיירות משיב נכונה, משקפות את הוויי הקעמפ ברגע אחד.

לאחר ארוחת הערב הטעימה והמזינה, צעדו החיילים בסך לעבר המגרש הגדול שתחת רחבת ה"עמדו הכן כולכם", שם ערכו צוות גן ישראל את הצגת הצוות המסורתית, המבוססת על סיפור חסידי מיוחד (כתבה נרחבת תתפרסם בנפרד).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.