מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ב 08.01.2012

בכינוס השלוחים: קובי אריאלי יגרום לשלוחים לחייך

במהלך ארוחת הצהריים החגיגית של כינוס השלוחים הארצי של שלוחי חב"ד בישראל, שיפתח בשבוע הבא במלון "ניר עציון", יוצגו בפני השלוחים שני אומנים מוכשרים המציעים לבחירתנו תוכנית חוויתית לקהלים מגוונים: קובי אריאלי, שמילא בהצלחה ובכישרון תפקידי הנחיה באירועי בתי חב"ד, שיגרום לשלוחים חייך ואף לצחוק לא מעט, וכן שמחה פרידמן המציג תוכנית מוסיקלית מלאת תוכן והוואי יהודי-חסידי  לסיפור המלא
בכינוס השלוחים: קובי אריאלי יגרום לשלוחים לחייך
במהלך ארוחת הצהריים החגיגית של כינוס השלוחים הארצי של שלוחי חב"ד בישראל, שיפתח בשבוע הבא במלון "ניר עציון", יוצגו בפני השלוחים שני אומנים מוכשרים המציעים לבחירתנו תוכנית חוויתית לקהלים מגוונים:

קובי אריאלי מוכר כנראה לרבים מהשלוחים. סטנדאפיסט שנון, שהגיע מרקע חרדי ועשה את דרכו דרך התקשורת החרדית אל התקשורת הכללית, וכך התפרסם גם בציבור הרחב, עובדה שכמובן מהווה יתרון כאשר מביאים אותו לתוכנית הפונה לקהל זה. הוא מילא בהצלחה ובכישרון תפקידי הנחיה באירועי בתי חב"ד וגם נטל על שכמו הופעה מלאה בפני קהל מסוגים שונים.

קובי יציג בפני השלוחים מקצת מיכולותיו, ויגרום לשלוחים לחייך ואף לצחוק לא מעט, אך בעיקר יאפשר לבחון אפשרות נוספת לפעילות מוצלחת.

האומן השני שיופיע בפני השלוחים הוא ר' שמחה פרידמן, המציג אף הוא תוכנית מוסיקלית מלאת תוכן והוואי יהודי-חסידי, המותאמת לקהלי היעד של בתי חב"ד. נראה כי הוא אומנם מתאים לשלב בין הכישורים המוזיקליים והתוכניים המבטיחים ערב מהנה, מעניין ומקרב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.