![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_link.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_whatsapp.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_twitter.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_facebook.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_email.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_link.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_whatsapp.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_twitter.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_facebook.png)
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/share_email.png)
מערכת COL
|
יום ט"ו חשוון ה׳תשע״ג
31.10.2012
ביאור פרק מ"א בתניא עם הרב יוסף יצחק אופן ● שיעור בוידאו
השבוע בשיעורו של הרב יוסף יצחק אופן ביאור פרק מ"א בתניא: מדוע 'יראה' היא: ראשית העבודה, עיקרה, ושרשה? מדוע אהבה היא שרש לכל רמ"ח מצוות עשה, והיראה היא שרש לשס"ה מצוות לא תעשה, האם לא ניתן לקיים את המצוות עשה מיראה, ואת המצוות לא תעשה מאהבה? מהו הביאור במאמר חז"ל שעל האדם לחוש כי בשבילו נברא העולם? צפו בשיעור
![ביאור פרק מ ביאור פרק מ](https://col.org.il/files/uploads/crop/2012/10/5c2db849e1c19_1546500169_news_main_gallery.jpg)
השבוע בשיעורו של הרב יוסף יצחק אופן ביאור פרק מ"א בתניא: מדוע 'יראה' היא: ראשית העבודה, עיקרה, ושרשה? מדוע אהבה היא שרש לכל רמ"ח מצוות עשה, והיראה היא שרש לשס"ה מצוות לא תעשה, האם לא ניתן לקיים את המצוות עשה מיראה, ואת המצוות לא תעשה מאהבה? מהו הביאור במאמר חז"ל שעל האדם לחוש כי בשבילו נברא העולם? צפו בשיעור
![](https://col.org.il/website_files/img/col/news/add_comment.png)
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות