מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ד 01.08.2014

אורח הכבוד ב"ירחי כלה": הראשון לציון הרב יצחק יוסף

אורח הכבוד במעמד ירחי כלה בכפר-חב"ד, יהיה הרב הראשי לישראל והראשל"צ, רבי יצחק יוסף, אשר ימסור בפני הציבור שיעור באגדה ובהלכה  אורח הכבוד בירחי כלה
אורח הכבוד ב
אורח הכבוד. הרב יצחק יוסף (צילום: עזרא לנדא)
הולכות ונשלמות ההכנות למעמד הארצי הגדול של ה"ירחי כלה". ביום שני חמשה עשר באב, ימים אחדים לפני יום ההילולא השבעים של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל בכ' מנחם אב, יתקיים בע"ה בכפר חב"ד יום הלימוד והעיון השנתי הרביעי של מעמד "ירחי כלה" הארצי.

אורח הכבוד במעמד הגדול יהיה הרב הראשי לישראל והראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, אשר ימסור בפני הציבור שיעור באגדה ובהלכה.

מהוועדה המכינה של המעמד הגדול נמסר כי ב"ירחי כלה" השנה יהיו ארבעה מושבים. המושב הראשון יעסוק בעיונים בשולחן ערוך רבינו הזקן; המושב השני ייוחד לתורתו של בעל ההילולא רבי לוי יצחק זצ"ל; בהמשך יתקיים מושב מיוחד ונדיר, "בעל ההילולא", בו ישתתפו שורה של אישים שיספרו מתחומים שונים על בעל ההילולא, והקשר המיוחד של הרבי נשיא דורנו עם אביו רבי לוי יצחק בעל ההילולא; המושב הרביעי והחותם של המעמד הגדול, הוא המושב "קרבה שנת השבע", ובו יעסקו רבנים וגדולי תורה בנושא שנת השמיטה הקרבה.

לקראת המעמד, פרסם המרא דאתרא של כפר חב"ד הרב אשכנזי קריאה אל ציבור אנ"ש:

"ידוע לכל גודל החביבות והיוקר שהיה לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו למעמד ה"ירחי כלה", אשר התייסד לפני ארבעים שנה, בכ' אב תשל"ד, לכבוד אביו כ"ק הגה"ח וכו' המקובל כ"ק רבי לוי יצחק זצ"ל...

חשיבות מיוחדת למעמד זה ישנה בשנה זו, בה מציינים חסידי חב"ד את שנת השבעים להסתלקות-הילולא של רבי לוי יצחק זצ"ל, תש"ד – תשע"ד.

הנני קורא אפוא לכל אנ"ש תושבי כפר חב"ד, להשתתף וליטול חלק בגופם בנפשם ובמאודם במעמד ה"ירחי כלה" השנתי, הנערך בארץ הקודש על ידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית, בסמיכות ליום ההילולא כ' אב, ביום שני חמשה עשר באב, אשר הוא יום המיוחד להוספה בלימוד התורה, "מכאן ואילך דמוסיף יוסיף", ולהקדיש יום זה מתקופת הקיץ ליום שכולו תורה בנגלה, בחסידות, בתורתו של כ"ק אדמו"ר ובהלכה למעשה.

ובוודאי השתתפותו של כל אחד ואחד מתושבי כפר חב"ד במעמד זה, תהא לכבודו של רבי לוי יצחק, ותגרום נחת רוח מרובה לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ותוסיף בברכותיו הק' לכל אחד ואחד מתושבי כפר חב"ד בפרט ובכלל, עדי נזכה ל"הקיצו ורננו שוכני עפר", ובעל ההילולא בתוכם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.