מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תשע״ד 01.07.2014

צפת: מאות התעוררו באירוע לקראת ג' תמוז

מאות מתושבי צפת התאספו במתחם הסראיה לאירוע לציון יום ההילולא ג' תמוז, שנערך בהשתתפות ראש העיר מר אילן שוחט ורב קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי. הנוכחים התעוררו מדבריו של השליח הרב חיים קפלן ומניגוני חב"ד סוחפים ומרגשים ששר הזמר שולי רנד   התוועדות ג' תמוז בצפת
צפת: מאות התעוררו באירוע לקראת ג' תמוז

בהשתתפות למעלה מ-600 איש מתושבי צפת, נערך אמש (ראשון), ארוע מיוחד לציון יום ההילולא ג' תמוז. באירוע השתתפו גם ראש העיר מר אילן שוחט, רב קהילת חב"ד בעיר הרב מרדכי ביסטריצקי ואישי ציבור נוספים מהעיר.

את האירוע הנחה הרב אסי שפיגל, שהדגיש לקהל כי למרות הגעגועים העזים לרבי ועל אף הכאב שכבר עברו עשרים שנה מג תמוז – כולנו מאמינים ומרגישים שהגאולה קרובה מתמיד. ראשון הדוברים היה שליח הרבי לצפת הרב חיים קפלן שהסביר למשתתפים את משמעותו העמוקה של יום ההילולא ג' תמוז, והאיץ בציבור לציין את יום ההילולא ולכתוב פ"נ לרבי.

במהלך הערב עלו על הבמה להקת 'בעלמא' עם דביר שפיגל וניר מוצרי שניגנו ניגוני חב"ד. מי שעוד סחף ועורר את הקהל היה הזמר שולי רנד ששר עם הקהל בדביקות עצומה את 'צמאה לך נפשי', הרקיד אותם בניגונים שמחים וריתק אותם בסיפורים חסידיים.

גם ראש העיר מר אילן שוחט נשא דברים וסיפר על ביקורו האחרון באוהל של הרבי ובחדרו של הרבי ב770. הוא סיפר שנחשף ליחידות של ראש עיריית צפת לפני 30 שנה, ודברי הרבי שנאמרו אז מתאימים במדויק גם למצבה הנוכחי של צפת.

בסיומו של ערב ההתעוררות, השתרך תור ארוך של יהודים מתושבי צפת שבאו לכתוב פ"נ לרבי לרגל ג' תמוז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.