מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ד 16.04.2014

מיוחד לחול המועד: משחק 'זהה את המקום' ● מתעדכן

המשפחה שלכם יוצאת לטייל בחול המועד? חושבים שאתם מכירים את הארץ? מרכז התקשורת החב"די - COL, מזמין את גולשי האתר ומנויי שירות 'עדכוני COL', למשחק אינטראקטיבי מיוחד לחול המועד: זהה את המקום ● אתם שולחים תמונות, וגולשים אחרים מוזמנים לזהות ● תמונות (בתוספת ציון המקום) לגלריה, ניתן לשלוח לווטסאפ של 'עדכוני COL' או למייל האדום ● עוד: מנויי שירות העדכונים שלנו מקבלים תזכורת יומית על ספירת העומר ● בואו לשחק פרטים מלאים
מיוחד לחול המועד: משחק 'זהה את המקום' ● מתעדכן
מזהים היכן צולמו התמונות? כנסו כנסו

זהה את המקום: משחק חול המועד האינטראקטיבי של 'עדכוני COL', יוצא לדרך. לכבוד חול המועד, מרכז התקשורת החב"די – COL, משיק את משחק 'זהה את המקום' האינטראקטיבי הראשון, ומזמין את גולשי האתר ומנויי שירות הווטסאפ של COL, למשחק שכולו של הגולשים. בואו להשתתף באמצעות שליחת תמונות, תוכלו לנחש היכן מטיילים הגולשים האחרים וגם לקבל רעיונות לטיול משפחתי.

במסגרת המשחק, אנו מזמינים את הגולשים לשלוח תמונות מטיולי חול המועד, התמונות יעלו לגלריה מיוחדת באתר. באמצעות מערכת התגובות, גולשים אחרים יוכלו לנחש ולזהות את המקומות בתמונות מהטיולים שלכם.

את התמונות (בתוספת ציון המקום בו אתם מטיילים, לידיעת מערכת האתר) ניתן לשלוח תמונות לווטסאפ של עדכוני COL, במספר 054-4960770, או באמצעות המייל האדום באתר.

יצויין, כי מנויי שירות 'עדכוני COL', יקבלו לכל אורך ימי ספירת העומר תזכורת יומית, לספור את הספירה היומית, כולל הנוסח המלא של ספירת העומר. השירות החל לפעול אמש, כבר ביום הראשון לספירה. 
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.