מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשע״ד 25.07.2014

מדור צרכנות שבועי ● נערכים לתשעת הימים

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: קפואים, מאפים, שימורים שיעזרו לכם להתמודד עם תשעת הימים  מדור צרכנות שבועי
מדור צרכנות שבועי ● נערכים לתשעת הימים
קפואים ושימורים לתשעת הימים

מחפשים מה לאכול בתשעת הימים? בדיוק בשביל זה בעוף אנ"ש הכינו לכם מגוון ענק של מבצעים שימלאו לכם את המקפיא במוצרים מתאימים לתקופה זו. בעוף אנ"ש מזמינים אתכם להצטרף לאלפי המשפחות המבצעות הזמנות מדי שבוע של מגון מוצרים קפואים בכשרות מהודרת : עופות, בשרים, דגים, מאפים ירקות ועוד. ההזמנות מתקבלות במוקד ההזמנות שעומד לשירותכם בטלפון 03-688-70-70 בו תוכלו להתעדכן במבצעים המיוחדים ולבצע הזמנה למשלוח שיגיע עד פתח הבית שלכם


לקראת תשעת הימיפ, גם חברת 'תפוגן' מציעה לך ארוחה מושלמת וטעימה שילדים אוהבים, הכוללת ארוחה עיקרית, תוספות וחטיפים מטוגנים בשלל טעמים. חברת "תפוגן"- המובילה בישראל בייצור צ'יפס מוכן להכנה ובתוספות לארוחות מתפוחי אדמה, מזמינה אתכם ליהנות מארוחה מלאה ומזינה המכילה פחמימות, שומנים וחלבונים. כך תרכיבו ארוחה מושלמת עם מוצרי 'תפוגן': אפו או טגנו ארוחה עיקרית מבית 'תפוגן טבע': שניצל תירס, סויה, ירקות, חטיפי תירס או נקניקיות צמחיות.



לקראת תשעת הימים, השיקו בסטארקיסט מארז שישייה של טונה סטארקיסט בשמן. המארז החדש מושק במהדורה מוגבלת ונמכר במחיר משתלם. לצד זאת השיקה לאחרונה טונה סטארקיסט את השפה העיצובית החדשה למוצריה, במטרה להרחיב את השימוש בטונה לבישול ולחשוף את הצרכן למגוון רחב ומפתיע של מוצרים ופתרונות לארוחה טעימה ומזינה. בנוסף, מובלטת על גבי האריזות החדשות עובדה חשובה: כל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים כלל חומרים משמרים.



נאמנים למאפים

רשת מאפה נאמן מודיעה על פתיחת שני סניפים חדשים: בקריון בחיפה וברחוב הרצל ברחובות. כבר עשרות שנים שבבית המאפה נאמן, מפורסמים בגלל הטעם המיוחד והמבחר הענק של מאפים, עוגות, עוגיות, לחמים וחלות, בכשרות מהדרין. כבר בכניסה לאחד מחמישים סניפי מאפה נאמן, הפרוסים מאילת ועד עכו, תוכלו לחוש בחמימות הביתית העוטפת אתכם ובריחות המשכרים הממלאים את החלל.

לצד ארוחות בוקר מדי יום ותפריטים חלביים עשירים, נמכרים בחנויות הרשת שלל מאפים טריים הכוללים מגוון עשיר של לחמים ועוגות מכל הסוגים, בהם גם לחם מקמח מלא, לחם שיפון, לחם עם אגוזים, לחם עם זיתים, עם בצל, פוקצ'ות, ג'בטות,עוגות- בחושות, מוס, פאי, שמרים, עוגיות, קינוחים אישיים ועוד.



באופן חד פעמי

אתם עורכים אירוע ברית, בר מצוה או אירוסין בימי שלושת השבועות? אל דאגה, כלים חד פעמיים מעוצבים בהידור פאר והדר מרשת חד פעמית יונחו על שולחן האירוע. הרי הכלים כבר לא מטרידים, כי חשבת פעמיים על המשפחה ורכשת כלים חד פעמיים.
משפחות רבות הפנימו שכיום שווה להשתמש בכלים חד פעמיים. הכלים בעיצובים מרשימים וחגיגיים משרים אווירה מלכותית, לא פחות ואולי אף יותר מכלי זכוכית. עם כלים חד פעמיים תחסכו מעצמכם את הצורך לקרצף ולשטוף. מיד בתום האירוע תוכלו לקפל את המפה עם כל הכלים המשומשים וליהנות מאירוע נהדר ללא מאמץ מיותר.



דירה חדשה בקיץ

חודשי הקיץ ידועים כ"עונה החמה" של מעברי הדירות. מידי שנה נרשמים בבזק כ- 120 אלף מעברי דירות. מדובר בעלייה של 30%, לעומת שאר חודשי השנה. בזק מציעה חודש חינם של שירותי תקשורת לעוברים דירה בחודשי הקיץ. במסגרת ההטבה הניתנת ללקוחות תחת הכותרת "חודש המעבר חינם", לקוחות בזק אשר עוברים דירה ומעבירים איתם את קו הטלפון או את תשתית הרשת ייהנו מחודש חינם על קו הטלפון, תשתית, שירותים מתקדמים נוספים (תא קולי, שיחה מזוהה, אנטי וירוס ועוד) והעברת קו הטלפון בחינם. המבצע בתוקף עד ה- 16.9.14.



בחרתם לעבור דירה בקיץ? תדיראן מציגה ליין רחב של מזגנים חדשניים בקולקציית 2014 בעיצובים מיוחדים ובטכנולוגיות חדישות עם דגש על מזגנים ביעילות אנרגטית גבוהה, מזגנים שקטים במיוחד, מותאמים לתקנות האנרגיה ולבניה ירוקה, ומזגנים בעיצוב יוקרתי ומקורי, מה שעושה את החיים לקלים ונוחים יותר. א מחייה...
מדובר במזגני מיני מרכזי עם כל היתרונות והפתרונות במגוון רחב של דגמים חדשים תוצרת מפעל המזגנים של תדיראן כחול לבן, בטכנולוגיות דירוג אנרגטי גבוה וחסכוני והפיתוח הייחודי החדש והבלעדי לתדיראן.


בתוספת שמן דקל

חברת מטרנה, החברה המובילה בישראל בתחום תחליפי החלב, שמחה להציע לך פתרון ייחודי ונוח במיוחד: מטרנה מהדרין TO GO – 5 אריזות אישיות מדודות המכילות כל אחת תרכובת מזון לתינוקות בכמות המתאימה להכנת 180 מ"ל.
במיוחד לקראת החופשה – בה כולנו יוצאים לטייל ולהתארח, אין צורך לקחת אתנו לכל מקום את אריזות מטרנה הגדולות. למען הנוחות מציעה מטרנה מארז מטרנה מהדרין TO GO , כך שיהיה לך פתרון נוח, זמין וקל להזנת התינוק.
מטרנה מהדרין הוא היחיד המכיל את הרכב ה-M המכיל שילוב ייחודי של:
• הרכב שמנים ייחודי -שמן בטאפלמיטאט –המכיל שמן דקל כמקור לחומצת שומן פלמיטית המהווה כרבע מהשומן בחלב אם. שמן בטאפלמיטאט הוכח מחקרית כתורם לעיכול קל, ספיגת סידן מיטבית והפחתת משך בכי בתינוקות.
• רכיב ה- BIO הפרוביוטי לחיזוק ההגנה החיסונית, היחיד שהוכח מחקרית בישראל כמונע תחלואה בתינוקות בריאים.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.