מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ד 01.08.2014

מדור צרכנות שבועי ● ימי מלחמה

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחבד"י ● והשבוע: איך להרגע מהמצב הביטחוני המלחיץ? והטבות לעסקים קטנים בדרום  מדור צרכנות שבועי
מדור צרכנות שבועי ● ימי מלחמה
לחוצים? תרגעו!

המצב הביטחוני הקשה השורר בארץ בשבוע האחרון מביא איתו המון לחצים וחרדות, הריצות למרחב המוגן והמתח אם היה יירוט מוצלח או ח''ו נפילה מביא איתו לפעמים תגובות קשות ותסמינים שמקשים על אנשים רבים להמשיך בשגרה היומית, עצבנות או נדודי שינה הם רק חלק מהתסמינים,

במצבים כאלה כדאי להשתמש בוויטמין המיוחד 'רילקס טו דה מקס' של חברת 'מקסי הלט'. ‘רילקס טו דה מקס’ יעזור לכם להפחית את הלחץ, יקדם רגיעה ואף יקל על תחושת הסטרס ואף יעזור במקרים של נדודי שינה.


הטבות לעסקים קטנים בדרום

בנק מרכנתיל מציע הלוואות הכוללות הטבות לעסקים קטנים בדרום הארץ, במסגרת קרן ייעודית בערבות המדינה למימון עסקים קטנים. בנק מרכנתיל מוביל לאורך שנים במתן הלוואות לעסקים בערבות המדינה. בהתאם לכך, לאחרונה, לאור המצב השורר בדרום הקצה משרד האוצר לבנק תקציב נוסף להלוואות לעסקים קטנים ביישובי הדרום הנמצאים בטווח 40 ק"מ מעזה.
במסגרת הקרן הייעודית מוצעים תנאים מועדפים, כאשר ערבות המדינה מגיעה ל-85% מסכום ההלוואה והלקוח נדרש להמציא בטחונות בשיעור של 10% מסכום ההלוואה. ההלוואות בריבית פריים +1.5%, זמן הטיפול בהלוואה הוא מהיר עד חמישה ימי עסקים והוא כולל פטור מתשלום דמי טיפול (בסך 250 ש"ח בגין הבדיקה הכלכלית).


קיץ מתוק לילדים

תקופת הקיץ בעיצומה והחופש כבר כאן, 'גלידות נסטלה', המובילה את שוק הגלידות בציבור החרדי, מציעה לחופש ולקיץ, מיגוון מוצרים מרעננים.
מאגדת "השלגון שלי" מספקת לילדים חווית גלידה ייחודית ומאפשרת לילדים לעצב לעצמם את הגלידה האישית שלהם. המאגדת מכילה 16 שלגונים קטנים וסוכריות צבעוניות וחומות, ומאפשרת לילדים לטבול את השלגונים בסוכריות ולעצב לעצמם את הגלידה שלהם. בגב המאגדת מופיעות הצעות הגשה לעצוב השלגון כגון טבילה בשוקולד וכו'. בכל מאגדת 4 אריזות, בכל אריזה 4 שלגונים.
מוצר זה בדומה לשאר מוצרי הילדים עומד בקריטריונים התזונה של נסטלה העולמית לילדים ומסומן בסימן "מותאם לילדים"


הכי קרוב לאמא

מטרנה היא החברה החלוצה והמובילה בישראל בייצור תחליפי חלב לתינוקות ומייצרת את תחליף החלב הכי קרוב לאמא מזה עשרות שנים.לא בכדי זכתה 'מטרנה' לתואר "האמא של תחליפי החלב לתינוקות בישראל". דורות של אמהות מעניקות לתינוקן מטרנה, דורות שלמים של ילדים גדלו על מטרנה, ודורות שלמים גדלים ויגדלו על מטרנה.מטרנה הינה החברה היחידה המפתחת ומייצרת תחליפי חלב בישראל ולמעשה מטרנה היתה זו שבזכותה החלו תינוקות לקבל תחליף חלב ולא חלב פרה מדולל במקרים בהם ההנקה אינה מתאפשרת.


הקיץ הזה נוח לכם

עמינח ממליצה: סדרת ספפה בעיצוב צעיר ודינמי בעל אפשרות פרקטית ונוחה לאירוח. דגמי ספפה מגיעים בעשרות דגמים, צבעים, עיצובים ובדים, כך שכל אחד יכול לבחור את הסגנון והעיצוב המועדפים עליו. עיצוב הספפה עכשווי וטרנדי, העשוי בטכנולוגיות חדישות ביותר ומהחומרים האיכותיים ביותר. ספות הנוער האיכותיות של עמינח מגוון ספות הנוער:
ספות נוער נפתחות – מגוון של ספות המכילות ארגז מצעים, והופכות במשיכה קלה למיטה בעלת משטח שינה רחב. הספות מכילות מנגנון Auto Bed לפתיחה קלה, וכמה מהדגמים כוללים פתיחת "קל-על" – משטח תחתון שנשלף בקלות ונפתח לשני מצעי שינה, ואת המרכז הבריאותי Plus לתמיכה בחלק המרכזי של עמוד השדרה. הן עשויות קפיצי פיזיקל מתקדמים או קפיצי עמינח מילניום איכותיים. הספות עשויות מויסקוג'ל – חומר שמסתגל בצורה מושלמת לקימורי הגוף.



עין טובה

רשת 'עינית' יוצאת במבצע קיץ מיוחד: רוכשים משקפיים בסכום של 350 ש"ח ומעלה ומקבלים שובר ל'פוטו-בוק' – אלבום דיגיטלי מהודר מבית 'פוטו פוינט' במתנה.
עם המקצועיות של עינית הכל נראה אחרת. הצוות המקצועי של עינית יתאים עבורכם את המשקפיים האופנתיות והאיכותיות ביותר, במגוון דגמים ומחירים. לרשת 'עינית' הסדרים עם קופות החולים השונות ועם מוסדות חינוך וישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות. מבוטחי קופות החולים זכאים להשתתפות בשיעור של עשרות אחוזים ברכישת משקפיים איכותיים ברשת 'עינית'. פרטים נוספים בכל סניפי הרשת.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.