מערכת COL
|
יום כ"ח טבת ה׳תשע״א
04.01.2011
האיש מאחורי המיתוג: "חב"ד סבלה מסוג של אנטי מיתוג"
זאב רביד, סמנכ"ל המיתוג של שלמור-אבנון-עמיחי ומי שעמד מאחורי המהלך של מיתוג חב"ד, אומר לאתר אייס: "חב"ד סבלו מסוג של אנטי מיתוג מכיוון שכל סניף בארץ מיתג את עצמו באופן עצמאי. הם הבינו בכוחות עצמם שנדרשת מתיחת פנים בהקשר המיתוגי של הארגון והיה צריך לעשות להם סדר ונקיון, פשוט כמו שזה נשמע" ● ומה הוא חושב באופן אישי על חב"ד? לסיפור המלא
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות