מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשס״ז 19.12.2006

פתח תקווה: אור ושמחה במסיבה לנפגעי הטרור

נר שלישי של חנוכה הודלק בבית חב"ד פתח תקווה במסיבת חנוכה עם משפחות נפגעי הטרור. העיר פתח תקווה חוותה השנה פיגוע נורא בציר ז'בוטינסקי בו נרצחה תושבת העיר בתיה כנרת ז"ל בן שלום. מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ובית חב"ד המקומי ארגנו עבור המשפחות מסיבה עם הרבה שמחה ואור  לסיפור המלא
פתח תקווה: אור ושמחה במסיבה לנפגעי הטרור
מר רחמים בן שלום מדליק את החנוכיה לצידו הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד
העיר פתח תקווה שהצטרפה לאתרי הפיגועים כבר לפני חמש שנים בפיגוע הטרור במרכז המסחרי אם המושבות. חוותה השנה שוב פיגוע נורא בציר ז'בוטינסקי בו נרצחה תושבת העיר בתיה כנרת ז"ל בן שלום.

מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ובית חב"ד המקומי ארגנו עבור המשפחות מסיבה עם הרבה שמחה ואור. היו אלה רגעים של שמחה יהודית אמיתית, ממנה ישאבו כח להתמודדות היום יומית.

שמואל צומעי, אביו של קינן ז"ל בן ה-20 שנרצח לפני שנה בקניון השרון בנתניה התרגש במסיבה ולצד הדמעות הוא רקד בשמחה עצומה, ובסיום הודה למארגנים על הכח והעידוד שהם שואבים מרגעי השמחה עם חב"ד.

מנחה המסיבה תושב העיר הרב נפתלי ליפסקר מצעירי חב"ד פתח בדברים על המסרים מחג החנוכה. והזמין את מנהל הפעילות בבית חב"ד השליח הרב מוטי גורליק לאמירת פרק תהילים. רגע מרגש היה כאשר התכבד בהדלקת הנרות מר רחמים בן שלום שהתאלמן מרעייתו כנרת בתיה ז"ל שנרצחה בפיגוע בעיר. הקהל נעמד על רגליו ובסיום ההדלקה פצחו כולם בשירה מרגשת.

ראש העיר מר יצחק אוחיון בירך את המשפחות והודה לבית חב"ד על עשייתם הברוכה בעיר. השליח הרב אשר דייטש יו"ר בית חב"ד דיבר על המסר של "האור ינצח" וסחף את כל המשתתפים לאמירת לחיים וריקודי שמחה לצלילי הקלידים של הת' שמחה ליפסקר ונגינת הסקסופון של המוזיקאי ר' דניאל זמיר.

נציגת המשפחות גב' רחל כהן ששכלה את בנה קיוון ז"ל בפעילות מבצעית בעזה ריגשה את המשתתפים בדבריה. היא גוללה את סיפור חייה כאשר עלתה מאירן יחד עם משפחתה קיוון ז"ל היה ילד בגיל חמש, הם עלו ארצה מתוך אהבה גדולה לארץ ישראל. וכאשר הגיע רגע הגיוס הם התמלאו גאווה. כל זה השתנה ברגע בו נשמעו דפיקות על דלת ביתם והתבשרו על נפילתו של קיוון ז"ל בידי צלף פלסטיני. התמלאתי כעס כלפי בורא עולם והרגשתי שכל עולמי חרב עלי, עד שבאו חסידי חב"ד ובחום רגישות והרבה אהבת ישראל, הם נתנו לי את ההרגשה שעם ישראל איתנו בשעות הקשות.

במרכז המסיבה התקיים כתיבת אותיות בספר תורה המיוחד של צעירי חב"ד הנכתב על ידי המשפחות בכל רחבי הארץ. הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד סיפר על המסע שעורך ספר התורה בכל רחבי הארץ כדי לכבד את המשפחות לכתוב בעצמם אות בספר התורה.

יצוין כי בימים שלפני חג החנוכה ערכו הרב מוטי גורליק והרב מנחם קוטנר ביקורי בית אצל כל אחד מהמשפחות והזמינו אותם באופן אישי להשתתף במסיבה. במהלך הביקור הם ישבו עם המשפחות והקשיבו להם והעניקו לכל משפחה שי סט פמוטות להדלקת נרות שבת קודש.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יופי, חב"ד פ"ת
כ"ח כסלו ה׳תשס״ז
שומעים עליכם הרבה. תמשיכו לעשות חיל
2.
כל הכבוד רביי קוטנר
כ"ט כסלו ה׳תשס״ז
חנוכה שמח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.