מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ט 20.06.2019

שגריר ישראל בארה"ב חגג בר מצווה לבנו בבית חב"ד

200 איש חגגו בשבת האחרונה עם חב"ד בבת'סדה שבמדינת מרילנד את חנוכת בית הכנסת החדש המפואר של חב"ד בבר המצווה לחיים עזרא דרמר, בנו של שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר שביקש לערוך את הבר מצווה "בבית הרוחני שלנו במשך כל השנים מאז שהגענו לארה"ב כשגריר" ● ואיזה מתנה מקורית העניק השגריר לבית חב"ד החדש? ● לסיפור המלא
שגריר ישראל בארה
200 איש חגגו בשבת האחרונה עם חב"ד בבת'סדה שבמדינת מרילנד את חנוכת בית הכנסת החדש המפואר של חב"ד בבר המצווה לחיים עזרא דרמר, בנו של שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

הבניין החדש והמרהיב שהוקדש לזכרה של הגברת זלטה גיזינסקי ז"ל היה מימוש חלום קהילתי במשך עשור.

קצת יותר מחצי שנה השגריר דרמר התעניין אצל השליח הרב סנדר גיסניסקי מתי תושלם הקמת בית הכנסת החדש וסיפר על בר המצווה המתוכננת של בנו. הוא סיפר כי את הבר מצוה הראשונה הם חגגו בירושלים, את השנייה במיאמי ביץ, ולילד השלישי הם מבקשים לחגוג בבית חב"ד החדש שהוא "הבית הרוחני של משפחתנו במשך כל השנים מאז שהגענו לארה"ב כשגריר".

השליח הרב גייזינסקי אמר לשגריר כי אם זהו רצון המשפחה הוא מתחייב שהבית הכנסת החדש יהיה מוכן בזמן. בשלב זה, המרכז החדש היה עדיין רק בשלב התכנון שלו, ובי' שבט הונחה אבן הפינה. רבים היו ספקניים האם הבניה תושלם בפרק זמן כה קצר אך השליח עמד בהתחייבות.

בית חב"ד המרהיב נחנך והשגריר העניק מתנה מיוחדת לבית הכנסת: בית מזוזה יפה שיוצר משאריות טיל שיירטה מערכת ההגנה של "כיפת ברזל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.