מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ט 20.06.2019

כפר חב"ד: החברותות של ילדי השלוחים התכנסו לאירוע הוקרה

כחמישים תמימים, תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, התכנסו אחר סדרי הלימוד אמש (רביעי) להתוועדות חסידים, שחתמה שנה של פעילות בקרב ילדי השלוחים דוברי העברית ברחבי תבל, במסגרת תוכנית החברותות 'MyShliach' מטעם אגף 302 של ה'מרכז לענייני חינוך ● נציגי השלוחים הצעירים מתאילנד ומאירופה, הגיעו במיוחד להשתתף ומסרו את תודתם. והרב מנדי קוטלרסקי מ'מרכז לענייני חינוך' נשא דברים באמצעות הוידאו ● לסיפור המלא, גלריית תמונות
כפר חב
האירוע אמש בכפר חב"ד | צילום: מאיר ד. COL

כתב COL

באולם ה'רשת' שבכפר חב"ד התכנסו הלילה כחמישים תמימים, תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, להתוועדות חסידים חגיגית שבמהלכה סיכמו שנה של פעילות בקרב ילדי השלוחים דוברי עברית ברחבי תבל, במסגרת תוכנית החברותות של 'MyShliach'('שליח שלי') מטעם 'Merkos Suite 302' של ה'מרכז לענייני חינוך'.

תוכנית 'MyShliach' מפעילה פעולות רבות ומגוונות בכל העולם, ובכמה שפות, לבני ובנות השלוחים במסגרות נפרדות. הוא מהווה כתובת מרכזי לילדי השלוחים בכל רחבי העולם, ובמיוחד לכאלו שהם במקומות נידחים ובודדים, או במקומות שאין בהם מסגרת לימודים חב"דית, והארגון מספק להם כעין "עורק החיים" במובנים חסידיים עבורם.

מדי שבוע מוקדשת שעה אחת ללימוד בחברותא עם תמים מהישיבה המרכזית בכפר חב"ד, שמתקיים באמצעות הטלפון. כמו כן, מקיימים תחרויות מרתקות, פרויקטים ושיעורים, ומפיחים חיות והדרכה חסידית לילדים.

במהלך הכינוס אמש, הרב ​מענדי קוטלרסקי​, מנהל 'Merkos Suite 302', הופיע על המסך, בהקלטה מקראון הייטס במיוחד להאירוע. הוא תיאר בפני המדריכים את גודל ההשפעה שמחוללת פעילות החברותות ויתר הפעילות אותה הם מפעילים, בקרב השלוחים הצעירים.

כמו כן נשא דברים בפני המשתתפים מנהל אגף 'MyShliach' הרב מנדי שאנוביץ. השליח הצעיר חיים דויד סנוף, בדברי תודה לחברותא המסור שלו ובסיפור על מעט מחייו של ילד שליח.

בהמשך נשאו דברים מפעילי התוכנית בישיבה המרכזית התמימים מענדי שיף ומענדי סודקביץ. הת' דוד קוק מסר את נאום התמימים. השליח הצעיר מענדי פיקל מצאנגמי בתאיילנד מסר את דבר השלוחים הצעירים.

הרב ​זאב דב הלפרין,​ מנהל המחלקה לדוברי עברית ב 'MyShliach', מספר ל-COL: "הצוות של MyShliach הינו צוות מובחר שנבחר בקפידה לטובת ילדי השלוחים. בסיומה של שנה אנו חייבים להוקיר את הצוות שלנו שהוכיח את עצמו, ואני בטוח שדבר זה יתבטא בהמשך התפתחותה של התוכנית בשנה הבאה בכמות ובאיכות. תודה חמה נשגר כמובן, גם לסיו"ר המרכז לענייני חינוך הרב משה קוטלרסקי, ובנו הרב מנדי קוטלרסקי וכל הצוות, שמשקיעים מזמנם ומרצם למען ילדי השלוחים ובכלל זאת במסגרת תכנית מיי שליח".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.