מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשע״ט 19.06.2019

כשרגע אחד שווה 5,000 ש"ח (פ)

בעיצומם של ההכנות לכנס הארצי ולמכירה הסינית המשודרגת של נשי ובנות חב"ד, הוכרז על מבצע זריזות מיוחד: ברגע אחד – את יכולה לזכות ב-5,000 ₪! הרגע הזה עובר בתאריך כ"א סיון, בחצות. כדי להיכנס להגרלה המיוחדת, נוסף על כל הגרלות המכירה הסינית היוקרתיות, יש למהר ולרכוש את אחת מחבילות קטלוג המכירה הסינית, לא יאוחר מיום שני, כ"א בסיוון (24 ביוני) בחצות >> לפרטים מלאים
כשרגע אחד שווה 5,000 ש
בעיצומם של ההכנות לכנס הארצי ולמכירה הסינית המשודרגת של נשי ובנות חב"ד, הוכרז על מבצע זריזות מיוחד: ברגע אחד – את יכולה לזכות ב-5,000 ₪! הרגע הזה עובר בתאריך כ"א סיון, בחצות. כדי להיכנס להגרלה המיוחדת, נוסף על כל הגרלות המכירה הסינית היוקרתיות, יש למהר ולרכוש את אחת מחבילות קטלוג המכירה הסינית, לא יאוחר מיום שני, כ"א בסיוון (24 ביוני) בחצות.

הקטלוג המרשים מציע ארבע חבילות מדורגות: חבילת כסף, חבילת זהב, חבילת קריסטל, וחבילת יהלום היוקרתית. החבילה המינימלית מציעה השתתפות בכל הגרלות הקטלוג השוות, ובנוסף – כרטיס כניסה חינם לכנס הארצי, והכול במחיר סמלי של 40 ₪ * 10 תש'. חבילת הזהב, החבילה הפופולרית ביותר, מציעה השתתפות פי שלוש בכל ההגרלות, ובנוסף לכרטיס כניסה חינם לכנס, כוללת גם השתתפות בהגרלות ייחודיות ויקרות בגשמיות וברוחניות: כרטיס טיסה זוגי לרבי, ושרשרת משובצת מטבע מהרבי. החבילות הבאות, חבילות הפרימיום היוקרתיות, אשר מכפילות את סיכויי הזכייה פי כמה וכמה, מציעות בנוסף לכל אלה גם מתנות ערכיות ונדירות ללא הגרלה. חבילת קריסטל מעניקה פיסת בד קודש מבגד הרבנית הצדקנית, ובנוסף מתנת כרטיס כניסה חינם לכנס מוכפלת פי 5. בחבילת היהלום, מוענק בד הקודש מהרבנית כשהוא משובץ בכריכת ספר תהילים יוקרתי מעור – לכל רוכשת, ללא הגרלה!

המכירה המיוחדת כוללת מתנות מפנקות ואיכותיות לכל בני המשפחה, מתנות גשמיות לצד מתנות רוחניות, ולצד הזכיות – אינסוף זכויות, בתמיכה בארגון נשי ובנות חב"ד, הארגון שהרבי יסד, והרעיף עליו חביבות וברכות לאורך השנים. התלהבות רבה נרשמה בקרב נשות חב"ד ומשפחותיהן, כאשר כל אחת בוחרת את המסלול המועדף והמתאים לה. וכאמור – הזריזות נשכרות. אם טרם הצטרפת, אל תפספסי את הגרלת ה-5,000 ₪! עקבו אחר הפרסומים על הזריזה הזוכה המאושרת ב-5,000 ₪, אולי זו תהיה את?

הצטרפי עכשיו! במוקד הטלפוני 072-3167770, או באתר המכירה nc.sinit.org.il
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.