קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







נסיעת מבחן – ניסאן אקס-טרייל
(יום שבת, ח' שבט תשע''ז)
עם מראה ג'יפאי, שבע מקומות ישיבה, מנוע דיזל ומחיר שהוזל, מנסה האקס- טריל להיכנס לקטגוריה בה שולט רק מתחרה אחד, יצליח?
ב"ה

בקטגוריית הג'יפונים, שנשלטת בישראל ע"י יונדאי טוסון וקיה ספורטז', ישנה נישה של ג'יפונים, המציעים שבעה מקומות ישיבה, שנשלטת כמעט באופן מוחלט ע"י מיצובישי אאוטלנדר. לתוך זה מנסה האח הגדול של הניסן קשקאי להיכנס עם האקס טרייל. יצאנו לבדוק.

חיצונית נראה האקס-טרייל מרשים כמו הקשקאי וקצת יותר ארוך. מלפנים הוא קיבל את החזית המוכרת של ניסן ומאחור הוא מאולץ משהו.

תא הנוסעים מרשים עם רשימת איבזור ארוכה. חלון שמש (מגיע כבר בגירסא הבסיסית שעלותה 175.000 ₪), בקרת אקלים מפוצלת, מושבי קטיפה מפנקים, בלם יד אלקטרוני, מראות מתקפלות, מחשב דרך והנדסת אנוש יפנית (חוץ ממיקום בלם היד שמחייב מתיחה של הגוף קדימה).

מערכת המולטימדיה שהותקנה ברכב המבחן מרשימה. היא מבוססת אנדרואיד ובעצם היא כמו סמרטפון ענקי, אבל היא לא מקורית וללא פקדים, בקיצור אנחנו מעדיפים מסך קטן יותר ומקורי של ניסאן.

מנוע דיזל ברכב פנאי לא כ"כ מקובל בארצינו, אבל ניסן שנמצאת בבעלות רנו, מחזיקה בלא מעט מנועים כאלו. אנו מניעים את האקס-טרייל, (מפתח רגיל ולא כפתור כמקובל) ורעש דיזל נוכחי נשמע היטב בתא הנוסעים. הוא מפיק 130 כ"ס ממנוע 1.600 סמ"ק ובזכות 32 קג"מ הוא מרגיש זריז בכל מצב נסיעה. צריכת הדלק עמדה על 13 ק"מ בימי המבחן, נתון נאה לרכב שכזה.

המתלים כאן קשוחים שזה אומר שהאקסטרייל יציב מאד על הכביש אבל קצת פחות נח לגב. אם נסכם את כל החלק המכני נאמר שהוא יעיל מאד אבל חסר עידון.

בסעיף הבטיחות אקטיבית מצויד האקס-טרייל במספר אביזרי בטיחות מודרניים כמו בקרת סטייה מנתיב, שמגיעה מקורית מהיצרן וזה בהחלט מקנה לה נקודות.

השורה השנייה מרווחת ובעלת פתחי מיזוג (יתרון חשוב בארצנו לתשומת לב מיצובישי...) והמושבים נעים על מסילה.

השורה השלישית צפופה גם ביחס לקטגוריה. כדי לקבל קצת יותר מקום תאלצו להזיז מעט את יושבי השורה האמצעית שיאלצו להצטופף מעתה ובקצור אם אתם לא חייבים שבע מקומות, תקבלו חמש מקומות מרווחים ומפנקים. תא המטען כשכל המושבים פתוחים קטן מאד.

סיכום: האקסטרייל החדש נאה, מאובזר וחסכוני בדלק ובזכות המוצא היפני שלו, הוא ישמור על ערכו גם כמשומש. כבר בגירסא הבסיסית הוא מאתגר את המתחרה מבית מיצובישי בזכות האיבזור העשיר ופתחי המיזוג ליושבים מאחור. החיסרון הבולט הוא המרחב בשורה השלישית. אם יש לכם אפשרות שדרגו לגירסא המאובזרת של האקסטרייל (190.000 ₪). עם מושבי עור בהירים, דלת תא מטען חשמלית ומערכת מולטימדיה מקורית ועוד פריטים קטנים שנותנים תחושה יוקרתית בתא הנוסעים.




| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה

הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2017 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן