קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







נסיעת מבחן – טיוטה קורולה
(יום ראשון, כ''ח תשרי תשע''ז)
המשפחתית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, מגיעה ל"אלה ברכב" כדי להבין את סוד ההצלחה.
ב"ה



זה נכון שהמכונית הנמכרת ביותר בתשעת החודשים של השנה האזרחית היא בכלל קיה ספורטז. אבל סגמנט המשפחתיות הוא עדיין אחד החשובים בשוק הרכב הישראלי. מלכת המכירות הבלתי מעורערת בסגמנט היא הקורולה שמכרה בינתיים יותר מ-10.000 יחידות בשנת 2016 ורק לאחרונה עברה ניתוח קוסמטי בו קיבלה בין השאר אביזרי בטיחות חשובים. אז הנה כמה דברים שינסו להסביר לנו את סוד ההצלחה.

• "טיוטה" וזה כבר סיבה לעשרות אלפי ישראלים לרכוש אותה מבלי לבדוק מה יש למתחרים להציע, מוניטין האמינות והסחירות של טיוטה יעשו את העבודה לבד...

• הניתוח הקוסמטי שעברה הקורולה ניתן לזיהוי רק ע"י חדי עין, התוצאה מצוינת והיא כבר לא "רק אמינה"...

• בקורולה ניתן לקבל כסטנדרט מערכות בטיחות כמו התרעה על סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית שלמרבה האבסורד עדיין לא מוצעות ברכבים גם כאלו שעולים חצי מיליון ₪!

• רמת האיבזור בקורולה מצוינת ומכילה בין השאר כניסה והנעה ללא מפתח, ריפודי בד מהודרים (הכי יפה זה הבז') בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך צבעוני ועוד... אבל הכי חשוב זה קלות התפעול והנדסת האנוש.

• המושב מאחור מעולה, הוא מרווח, הספסל ללא בליטות והרצפה שטוחה מה שמאפשר לשלושה מבוגרים להסתדר די טוב מאחור.

• תא המטען לא סטיישן כמו שאנו אוהבים אבל מספיק גדול ונח להטענה.

• טיוטה השיקה לאחרונה מערכת מולטימדיה ישראלית שמאפשרת בין השאר לצפות בתוכנת הניווט וויז, המערכת בסדר גמור ותוכלו לרוכשה בתוספת של 2.000 ₪ אבל היעדר פקדים פוגע בחוויה ומקשה את התפעול.

• בטיוטה לא ממהרים להחליף את המנוע הנמרץ של הקורולה, 1.600 סמ"ק, 132 כ"ס שזז בנחישות גם אם מדובר בחמשה נוסעים. פחות אהבנו את התיבה הרציפה שמייצרת רעש נורא כשלוחצים אותה לפינה, הפתרון אגב הוא להעביר את ההילוכים באופן עצמאי.

לסיכום . הקורולה החדשה טובה יותר, מאובזרת יותר, בטוחה יותר ואפילו נאה יותר וכנראה תמשיך להימכר יותר.






| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2017 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן