קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







ניסן מקסימה – נסיעת מבחן
(יום ראשון, כ''א אב תשע''ז)
המקסימה הזוכה במכרז רכבי השרים באה אלינו לנסיעת מבחן.
ב"ה

ניסן מקסימה היא יפנית אמריקאית שנמצאת בסגמנט שמוכר בעיקר בארה"ב בכינוי "פול סייז". המתחרים הם בין השאר, שברולט אימפלה וטויוטה אבלון.

מחירה של המקסימה עומד על 239.000 ₪, האימפלה תעלה לכם 259.000 ₪ ואפשר לצרף להשוואה את הסקודה סופרב בגירסה הבכירה שעומד על 260.000 ₪.

אז מה מקבלים ברבע מיליון ₪ ?

קודם כל מקבלים את אחת היצירות בתצורת סדאן הספורטיביות והיפות בישראל, באורך של כמעט חמש מטר, הפרונט הקדמי מלא בקימורים מדהימים במרכזו בולטת צורת V והסמל הגדול של ניסאן. גם החלק האחורי זכה לעיצוב מרשים עם פנסי לד גדולים שנמתחו למרכז הרכב. מהצד תוכלו להבחין בפס שחור דק שמופיע עם סיום הגג ומשווה למקסימה נראות של גג צף, חישוקי מגנזיום יפיפיים ומעט ניקלים "מיד אין אמריקה" משלימים את המופע הנוצץ.

תא הנוסעים יחסית סולידי בניגוד לרושם העז שקיבלנו מבחוץ והוא עטוף בעור בשני גוונים ופס דמוי אלומיניום מוברש, מושבי עור קדמיים עם כיוון חשמלי, מערכת שמע איכותית של חברת BOSE ומערכת מולטימדיה חכמה וקלה לתפעול.

המושבים מחוממים אבל לא מאווררים וגם בלם היד המיושן ברגל שמאל הזכיר לנו שבאירופה כבר מזמן עברו לבלם יד חשמלי. היינו שמחים לקבל גם נעילה אוטומטית ללא לחיצה על השלט שניתן כבר לקבל ברנו מגאן שעולה 100.000 ₪ פחות ...

המושב האחורי זוכה לחלון גג משלו, תאורת לד אישית ופתחי מיזוג פשוטים. מרווח הרגלים סביר אבל לא מספיק אמריקאי. הרצפה כמעט שטוחה בזכות ההנעה הקדמית, מה שאומר שאפשר לשבת גם באמצעו של המושב האחורי.

תא המטען מרגיש גדול למרות נתונים צנועים של 400 ליטר, הוא נעדר תחכום ואין בו סגירה חשמלית או פתיחה באמצעות הרגל.

בטיחות אקטיבית יש... אבל בעידן שבו יש לקורולה איבזור בטיחות עשיר, זה לא מספיק. מה שכן יש זה התראה בשטח מת, שנורת הבקרה שלה נמצאת בתוך הרכב ולא על המראה כנהוג וזה הרבה יותר אפקטיבי.

את הדובדבן שבקצפת השארנו לסוף. למקסימה יש מנוע אמריקאי בנפח 3.5 ליטר שמפיק 300 כ"ס ומאיץ למאה תוך 5.9 שניות (שזה קצת יותר מהר מ 308 GTI ...) המנוע הזה הוא פנינה ייחודית בעולם שעבר כמעט כולו למנועי הטורבו, הוא מהיר בכל מצב וכל עקיפה נעשית מידית ולא צורך בצבירת מהירות. נסיעה בכבישי הצפון מוכיחה את כוחו העצום של מנוע המחץ הזה (למרות התיבה הרציפה...)

את רמת אחיזת הכביש בדקנו בכבישים היפיפיים והמפותלים ליד בית אורן והמקסימה הוכיחה את יכולותיה הספורטיביות.

לסיכום: המקסימה של ניסן היא יצירה חזקה מאד, עם הנדסת אנוש טובה ועיצוב חיצוני מרהיב.






| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2018 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן