קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







מיצובישי ASX - נסיעת מבחן
(יום רביעי, כ''ו ניסן תשע''ח)
באיזה גודל אדוני רוצה את רכב הפנאי שלו? נשאלתי שנכנסתי לאולם התצוגה של מיצובישי. סמול? מידיום? אקסטרה לארג'?... טוב, זה לא באמת קרה, מה שכן קורה כל העת הוא שפחות ופחות רואים רכבי סדאן באולמות התצוגה. תחת זה כאמור ניתן לבחור בסוגים שונים של רכבי פנאי מה- ASX הקטן ועד לפג'ארו המגודל.
ב"ה

זוכרים את מיצובישי לנסר ששירתה אותנו כאן בגלגוליה השונים במשך יותר משני עשורים? היא כבר לא יושבת באולם התצוגה ברחוב המסגר, את מקומה תופס רכב פנאי תחת השם ASX והוא מתומחר (בגירסת הבסיס שלו) כמו כל רכב משפחתי.

ה- ASXהוא רכב פנאי ששיווקו החל בעולם בשנת 2010 ורק לאחרונה עשה עלייה לארץ הקודש. הוא לא מאד נאה אבל בזכות הניקלים, תאורת הלד, מראות ענקיות וגלגלי 18 אינץ' הוא מצליח לעשות את הרושם.

לא מדובר במתחרה לטוסון ספורטז' ושות' ה- ASXקטן מהם ואת זה ניתן לראות גם מבחוץ.

פתיחת הדלתות מזכירה לנו את שנת הפיתוח של הרכב למרות שני מתיחות פנים שהוא עבר, המתגים הגדולים והעיצוב הכללי קצת מיושנים, אבל לא לכולם זה יפריע.

רשימת האיבזור נאה, במיוחד ברמת הגימור פרימיום. היא כוללת גג זכוכית ענקי, עור הפוך במושבים כולל תפרים אדומים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ועוד

מערכת המולטימדיה של היבואן זכתה לשבחים רבים בשל תפעול אינטואיטיבי. היא מבוססת אנדרואיד בעברית מלאה ושילוב של אפליקציות שימושיות כמו וויז, פנגו, רדיו אינטרנטי וגם מצלמה אחורית.

בצד החובה נציין את המזגן שהוא קל לתפעול אבל במחיר של 143.0000 ₪ לרמת גימור פירמיום ציפינו ליותר. לפחות בקרת אקלים אם לא כיוון חשמלי למושב נהג... גם התמיכה בגב התחתון לא משהו.

המושב האחורי סביר מאד ותא המטען למרות נתון של 393 ליטר, הוא מרגיש הרבה יותר גדול, בשל קוים ישרים, גם הפתח נח להעמסה.

המנוע לקוח מהאאוטלנדר וגם הגיר הרציף. נפחו עומד על 2.000 סמ"ק והוא מפיק 150 כ"ס, הוא מאיץ יפה ואם לא תדרכו על דוושת התאוצה חזק מידי (מה שמעלה ישירות את רמת הרעש של הגיר הרציף) תוכלו ליהנות מנסיעה רגועה ומוצלחת, אחיזת הכביש מעולה והוא גם נח מאד.

מרווח הגחון מפתיע עם נתון של 215 מ"מ, מה שאומר שתוכלו לתקוף ללא חשש שטחים לא סלולים וכמובן שלא מדובר ברכב בעל הנעה כפולה.

צריכת הדלק סבירה ועמדה על 11 ק"מ בממוצע.

בהתאם למדיניות הבטיחות של היבואן, ה-ASX מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות, מקוריות של היצרן וכוללות בין השאר: בלימה אוטונומית במצב חירום, התראה על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית על אורות גבוהים. וזה מרשים מאד.

אז נרצה לשרטט את הלקוח הפוטנציאלי של ה- ASX.הוא שמרני בטיבעו ולא מחפש להיות עם הרכב הכי מרשים והכי חדיש. ככזה הוא יקבל רכב מצוין ומאובזר. בתוספת האמינות והסחירות של מיצובישי יש כאן עיסקה מעניינת.

מחירו של ה-ASX נע בין 132.900 ₪ ל- 142.900 ₪ (ואם תבקשו הנחה, אנחנו בטוחים שתצליחו לחסוך כמה אלפים טובים)






| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה

הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2018 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן