קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|






מאמן התזונה ר' אשר ישראלי השיב לשאלות הגולשים ● בריאות
(יום שני, ט''ו אייר תשע''ו)
במסגרת המדור 'אתם שואלים – המומחים עונים', ארחנו בשבוע שעבר את מומחה תזונה ובריאות ומנהל ביה"ס לתזונה נכונה ר' אשר ישראלי, והגולשים הפנו אליו שאלות ● בכתבה שלפניכם, מומחה התזונה משיב לשאלות, במגוון נושאי תזונה נכונה ובריאה ● בפנים: 'טיפ' מיוחד לגולשי COL  לכל התשובות

במסגרת המדור 'אתם שואלים – המומחים עונים, ארחנו בשבוע שעבר את מומחה תזונה ובריאות ומנהל ביה"ס לתזונה נכונה ר' אשר ישראלי, והגולשים הפנו אליו שאלות.

להלן התשובות, במגוון נושאי תזונה נכונה ובריאה:

תשובות לשאלות הגולשים

שאלה: אילו מאכלים מוסיפים לברזל ולמחסני ברזל וויטמין b, מלבד נטילת ויטמינים?

תשובה: כאשר יש חוסר בברזל יש צורך ראשית לברר רפואי בסיסי מדוע נוצר חוסר, כאשר החוסר הוא תזונתי ניתן למלא אותו על ידי תזונה או תוספים.

מבחינת תזונה ברזל נמצא במזונות מן החי והצומח, מהחי: ככל שיותר אדום עשיר יותר בברזל: בשר בקר, הודו אדום, עוף, איברים פנימיים דגים.

מהחי: בירקות עליים ירוקים, בקטניות למיניהן, בטחינה משומשום מלא

בנושא ויטמיני B - מדובר על קבוצה של 8 ויטמינים המצויים במגוון מזונות ראשית חשוב לאכול מגוון כדי להימנע מחוסר, באם יש חוסר בויטמין B ספציפי אוכל לתת מקורות במזון

*

שאלה: כמה ארוחות אתם ממליצים לאכול ביום ובאיזה צורה לחלק את הצלחת בכל ארוחה ?? תודה וישר כח.

תשובה: בגדול, חמש עד שש ארוחות קטנות מפוזרות במשך היום כולו, אני ממליץ להקטין כמויות של אוכל בכדי להקטין את גודל הקיבה – לגבי חלוקת הצלחת אני ממליץ על חצי צלחת ירקות = סלט – רבע צלחת חלבון ורבע צלחת פחמימות.

*

שאלה: מה ניתן לעשות למערכת עיכול תקינה ולניקוי הגוף מרעלים ?

תשובה: על מנת לשמור על מערכת עיכול תקינה יש לאכול סיבים תזונתיים המצויים בפירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים, להקפיד על שתיית מים (אפשר להוסיף תרכיז אלו וורה) ולעשות פעילות גופנית.

*

שאלה: האם אפשר לקבל כמה טיפים לקנייה חכמה מחוץ לבית בסופרמרקט ובמסעדות ?? תודה

תשובה: בנושא טיפים לאכילה בחוץ- זה כבר ארוך יותר, בהמשך אכתוב כתבה נפרדת על הנושא.

*

שאלה: ברצוני לקבל הרגלי אכילה נכונים בבקשה !? מה עליי לעשות

תשובה: מאמן תזונה יש לנו מגוון הרגלי אכילה נכונים שאנו ממליצים, לשרות הקהל הרחב שמעוניין בכך. ניתן ליצור אתנו קשר על כך. דבר אחד אוכל להגיד לך, אם נשנה את הרגלי התזונה שלנו מובטח לנו שנגיע למשקל תקין ולתמיד, אבל אם לא נשנה את הרגלי התזונה מובטח לנו שהמשקל יעלה שוב בקרוב.



לגבי ההערה: "כמובן עוד בקיץ חשוב לשתות הרבה! אישית קשה לי לשתות מים רגילים ועברתי למים בטעמים. אבל רק האלה של שוופס שזה 0 קלוריות עדיף מלהוסיף לימון לטעם כמו שתמיד הייתי עושה..."

תשובה: מיצים מכילים כמות גדולה של קלוריות ויגרמו לנו להשמין במקום להרזות, מיצי הדיאט למיניהם אינם בריאים. לכן צריך רק מים, מים ומים.
משקה הצמחים ) כמו תה צמחים( בהחלט יכול לשמש כחלק מכמות המים.

*

ר' אשר ישראלי: בהזדמנות זאת ברצוני להעניק לכל גולשי אתר חב"ד און ליין שובר מתנה לתקופה הקרובה – הערכת הרכב גוף מתנה – שבו תוכלו לבדק את גילכם הביולוגי, למדוד את נפח השרירים, צפיפות העצמות, אחוז השומן, אחוז הנוזלים בגוף וכן פרמטרים נוספים.

בצעו את Wellness TEST וגלו איך לשפר את בריאותכם, לאכול תפריט מאוזן, לשלוט על המשקל ולהרגיש נפלא – מה שעליכם לעשות לשלוח לנו מייל או הודעהsms עם שם מלא ומקום מגורים. כמובן שיש לנו מאמנים לגברים ומאמנות לנשים.


בברכת קיץ בריא !

מיטל עזר
תזונאית קלינית וספורט

אשר ישראלי
מאמן תזונה ואורח חיים בריא
058-4286400
Wellness.Asher@gmail.com







| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2017 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן