קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







השקה - שברולט מאליבו חדשה
(יום שלישי, כ''ז תמוז תשע''ו)
שוב שברולט אמריקה מנסה לייצר רכב שיתאים גם לטעם האירופאי שזה אומר איכות נסיעה ומנועים קטנים וחכמים. הצליח להם? יצאנו לבדוק.
ב"ה

בואו נשים את זה על השולחן... רכבים מארצות הברית קונים בעיקר אמריקאים או מכורי הז'אנר שאוהבים את המרחבים, המנועים הגדולים ורשימות האיבזור הארוכות. בשאר הגלובוס פחות אוהבים את צריכת הדלק הגבוהה, התנהגות הכביש והנדסת האנוש. מה שהביא כנראה להפסקת המכירות של שברולט באירופה. אבל עכשיו מציגה שברולט דגם חדש לחלוטין של המאליבו שמכוון להתחרות במיטב התוצרת האירופאית.


אוהבים עיצוב?
אתם מוזמנים להתבונן ביצירה. זה שווה קצת יותר ממבט חטוף וזה משהו שלא הצלחנו לראות בתמונות. רק שקיבלנו את המאליבו בצבע שמפניה הבנו כמה עבודה עשו המעצבים. החלק האחורי מאופיין בגג שמגיע, בשילוב עם הזכוכית האחורית, עד לפנסים האחוריים שהזכיר לחלקנו את האאודיA7 . מלפנים המאליבו עוצבה דרמטית אפילו יותר מהאימפלה הגדולה, מה שגרם בימי המבחן ללא מעט אנשים לעצור ולהתבונן.


איבזור חיצוני:
פתיחה דלתות ללא מפתח, בכל אחת מארבעת הדלתות (כשהמפתח בכיס), הנעה מהשלט (נפלא בימים חמים) פסי כרום במסגרת החלונות ופנסי איתות על המראות. חסר: מראות מתקפלות.
תא נוסעים ואיבזור: מאז ומעולם תא הנוסעים של המאליבו לא היה שגרתי וגם הפעם אנו מקבלים דשבורד ייחודי עם נגיעות ניקל מסביב לפתחי המיזוג והמכוונים (שמסנוור לעיתים את הנהג והנוסעים) וצבעים מרהיבים של חום משולבים בבד מעניין במקומות שאמור להיות פלסטיק בד"כ. רשימת האיבזור ארוכה ומרשימה עם לוח מכוונים יפייפה, הנדסת אנוש מוצלחת, בקרת אקלים (לא מפוצלת ואין בה מצב אוטו'), מושב נהג חשמלי ומאד נח גם לנסיעות ארוכות, מתגים מעולים על ההגה, מחשב דרך ומסך צבעוני במרכז לוח המכוונים שמספק המון מידע ושולט גם על הוצאת שיחות מהנייד, טעינה אלחוטית לטלפונים מתאימים, מראה פנימית מונעת סינוור. פחות אהבנו את הבד שעוטף את המושבים (פשוט, מחוספס ורגיש לכתמים).


מולטימדיה:
מערכת ה MYLINK במאליבו אחת מהמוצלחות שפגשנו, היא מגיעה בגודל 7 או 8 ומסונכרת היטב עם המסך הקטן בלוח המכוונים. בנוסף יש גם שיקוף של הנייד בטלפונים מסוימים, (מוצר שעדיין לא אפוי...), מצלמת רברס מעולה, קריאה בעברית של אנשי הקשר, מזגן שמנמיך את העוצמה בכל פעם שתוציאו שיחה (נפלא לאיכות השיחה, אבל מציק בימים חמים) ומערכתTEEN DRIVER שמדווחת להורים על אופי הנהיגה של הנהג הצעיר במשפחה. רק חבל שאין אפשרות לוויז.


שורה אחורית:
שם אמור לשבת המנהל... מרווחת גם לשלושה (כי אין תעלת הינע) ונוחה מאד, יש פתחי מיזוג, משענת מרכזית עם מחזיקי כוסות ותאורה אישית.
תא המטען: לא ענק אבל נח להטענה.


בטיחות אקטיבית:
מערכות כמו בקרת שיוט אדפטיבית , התרעה על סטייה מנתיב וכדו' לא קיימות.


מנוע, גיר, צריכת דלק והתנהגות: את הנתון המפתיע שמרנו לסוף. כן, המאליבו האמריקאית שנמכרה כאן עד לפני מספר שנים עם מנוע בנפח 3.500 סמ"ק מגיעה רק עם מנוע טורבו של 1.500 סמ"ק שמספק 160כ"ס שמאיצים בזריזות את המאליבו והיא כלל לא מרגישה חלשה. במידה ותבקשו מהמנוע להוציא את כל הסוסים מתחת למכסה המנוע תאלצו להתמודד עם הרעש שהוא מייצר. הגיר הוא שישה הילוכים שמשתלב היטב עם המנוע. צריכת הדלק שקיבלנו, לא יוצאת דופן בסגמנט המנהלים ועומדת על 11 ק"מ לליטר, אבל ביחס למכונית אמריקאית זה נתון משובח. התנהגות הכביש מרשימה לא פחות מהמנוע והרכב יציב ונוסך בטחון בנהג גם בכבישים מפותלים.


מחיר:
רכב המבחן הגיע בגירסא המפוארת (LT) שמחירה עומד על 165.900 ₪. הגירסא הבסיסית תוריד מהמחיר רק 6.000 ₪.


לסיכום,
עולם הרכב עובר שינויים שעד לפני מספר שנים נחשבו למדע בדיוני. המאליבו האמריקאית מתחרה ישירה כעת עם מיטב התוצרת האירופאית והיפנית. היא איכותית, נוחה, מאובזרת ומהווה תמורה מצוינת לכסף.





| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2017 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן